torek, 27. marec 2012

wk5


1. Naloga v 5. tednu je bila s pomočjo AutoCADa narediti tloris, prerez in fasado našega objekta.

2.

Tloris 1. nadstropja


Fasada

Prerez

3.   Ta tutorial zelo prav pride ko moramo črto, krog, lok razdeliti na določeno število enakih delov.


4. Največ težav sem imel prav z ukazom divide (še vedno ne vem kako se ga pravilno uporablja :D) Želel sem narediti stopnice, katerih osnova je lok.


Ko sem lok razdelil na 10 enakih delov, nikar nisem znal povezati točk. Še vedno jih ne znam kljub temu da se pregledal kar nekaj tutorialov.

REŠITEV:

Po nekaj minutnem brskanju pa raznih nastavitvah sem ugotovil da lahko tudi "orodjem" v spodnjem levem kotu (polar, Osnap,..) spreminjaš nastavitve. In prav v teh nastavitvah se je skrivala moja težava.


Po tem ko sem ugotovil, kaj moram označiti v nastavitvah, sem v nekaj sekundah naredil, kar prej nisem znal.





Ni komentarjev:

Objavite komentar