četrtek, 14. junij 2012

wk13

1. Pa smo skoraj pri koncu. Za 13 teden smo morali pripraviti osnutek našega končnega izdelka.


2.








3. Ta tutorial mi je prišel zelo prav, saj sem čisto pozabil kako se doda številko strani.



4. Indesign se mi zdi zelo uporaben program za izdelave brošure, knjige...Najbolj všeč mi je bilo, da lahko pod zavihkom pages enostavno določiš design vseh strani. Tako lahko prihranimo veliko časa. Večjih težav, razen z oštevilčenjem nisem imel.

torek, 22. maj 2012

wk12

 V Illustratorju smo morali malce "obdelati" tlorise in prereze ter nekaj malega narediti v InDesignu.


Prerez - malce sem le poudaril mesto prereza


Tloris - dodal sem barve, glede na uporabnost prostora

InDesign - prva stvaritev


 Tokrat tutoriala nisem potreboval. V Ai-ju smo že delali, InDesigna pa je čisto podoben, saj je produkt istega proizvajalca - Adobe. Znanje iz Ai-ja mi je prišlo zelo prav, saj je veliko funkcij podobnih v Indesignu istih. Ostale funkcije, ki nam bodo prišle prav, pa so bile dovolj jasno predstavljene na vajah.

torek, 15. maj 2012

wk11

1. V 11. tednu smo morali ustvariti fotomontažo. Naš objekt smo morali "vstaviti" v našo lokacijo.

2.

Fotomontaza 1

Fotomontaza 2

Fotomontaža 3

3. Dodajanje ljudi v fotomontažo lahko zelo pomaga pri realnem izgledu fotomonaže.


4. Photoshop se mi zdi zelo dober in uporaben program. Funkcije, ki jih potrebujemo so bile na vajah dobro razložene in nisem imel nobenih problemov pri uporabi le-teh. Problem je nastal, ker sem delal fotomontaže v torek zvečer in nisem našel nobenih slik lokacije. Uporabil sem kar slike iz spletnih strani.

torek, 8. maj 2012

wk10

1. Končno smo prišli do renderjev. Dodati smo morali luči in kamere na naš objekt.


2.

Random notranjost in igranje z lučmi

Render 1

Render 2

3. Ker je svetlobo v notranjosti objekt veliko težje doseči sem si pomagal s naslednjim tutorialom:



4. Prvič se mi je zgodilo, da sem na vajah bol ali manj spal in nisem sledil, in rezultati so tukaj. Pogledati sem moral kar nekaj tutorialov na spletu, da sem sploh vedel zakaj se gre. Postavitev luči v renderju se  mi zdi izredno pomembna in ena najbolj zahtevnih stvari pri izdelavi renderja. Če napačno postaviš luči lahko render izpade zelo čudno. Tudi s samimi nastavitvami pri lučeh sem imel kar nekaj težav. Mislim, da bi morali tej temi (postavitev luči v renderju) nameniti malo več časa, saj je zelo pomembno, da znamo pravilno  postaviti luči.

Film Helvetica govori o najbolj razširjeni tipografiji  v zadnjih petdesetih letih, Helvetici. Kar v prevodu pomeni švicarsko. Za potrebe razvijajočega kapitalizma sta jo po letu 1950 razvila oče in sin Haas. Od takrat pa vse do današnjih dni se ni spreminjala, širila se je zgolj njena uporaba, ki je tako rečeno popolno globalna in zasidrana na vsakem koraku, tako da je niti ne smatramo več kot zgolj tipografijo in bolj kot kapitalizem predstavlja vsem dostopno  socialistično obliko uporabe. Nastala je še v času, ko ni bilo računalnikov in zato je sama zgradba črk še toliko bolj prefinjena. Dokumentarni film predsatavlja oblikovalce tipografij in njihova mnenja o Helvetici. Predvsem vsi hvalijo njeno čistost in sposobnost zgolj sporočanja brez vpliva na čustva naslovnika.


















 



torek, 24. april 2012

wk9


1. Naloga v tem tednu je bila dodati materiale na naš objekt.


2.

SLika1 

slika1


slate material editor in moji materiali


3. Tutorial, ki zelo pomaga pri bolj resničnem izgledu materiala.




4. Največ težav mi povzroča prav izgled materiala. Nimam dovolj znanja in predvsem mi manjka vaje da bi moji materiali delovali resnični.



sobota, 14. april 2012

wk8


1. Naloga v 8. tednu je bila izdelati model našega objekta s pomočjo tlorisa, prereza in fasade.


2.

Postavljena tloris in prerez

koncni izdelek 1

koncni izdelek 


koncni izdelek3

3. V tem tutorialu avtor pokaže, kako narediti model s pomočjo tlorisa.



4. Prejšnji teden sem omenil, da me zelo moti, da se ni mogoče premikati po modelu, ko enkrat začneš modelirati. Težava je bila rešena s spremembo nastavitve, ki je bila prikazana na vajah. Sicer je še vedno drugače kot v AutoCADu, vendar pa sedaj lahko s pomočjo zooma pridem iz enega dela modela do drugega. To pride predvsem v poštev pri večjih modelih, ko moraš "snapat" neko točko v območju, kjer je veliko točk, potem pa želiš nasledno točko "snapat" čisto na drugem koncu modela.

nastavitve za zoom



sobota, 7. april 2012

wk7



1. Začeli smo delati s programom, s katerim se nas je večina srečala prvič - 3ds Max. Ker je program obsežen in ima veliko funkcij, je bila naloga v tem tednu, da se poigramo z nekaj osnovnimi oblikami, ki nam jih 3ds max ponudi v osnovnem meniju. Narediti pa smo morali tudi približno obliko našega objekta s pomočjo osnovnih oblik.

2.
Standard primitives (box, cone, tube, cylinder)

moj objekt brez detajlov


objekt- 1 nadstropje

celoten objekt 1


celoten objekt 2

3.


4. Edina stvar, ki me zelo moti in je ne znam (ne vem če je možno) uporabljati je, da ne moram hkrati uporabljati funkcije npr. "box" in "pan view". Se pravi, da ne morem enkrat ko začnem delati objekt prestaviti svojega pogleda, kot je to možno v autocadu.